Arkiv: juni 2015

Tiergarten

Alexanderplatz med utsikt til Fehrnsehturm

Holocaust-monumentet

Hotellet vrt l ganske sentralt, og det var lett komme seg rundt bde til fots og med buss. Buss 200 ble vr favoritt, og vi busset bde til Brandenburger Tor og Tauentzierstrasse. Til Kurfrstendamm tok vi sykkeltaxi, og det var kjempemorsomt!

Ellers bodde vi veldig nre Alexanderplatz, s her spiste vi frokost hver dag. Tv-trnet var heller ikke langt unna, og vi mtte selvflgelig en tur opp i toppen der ogs.

Dere da, har dere vrt i Berlin fr?

Come with me to Berlin

Publisert 28.06.2015

Selv om vret ikke var helt p vr side hadde vi en superkoselig jentetur til Berlin! Eget innlegg med bilder kommer senere.

Ps: Velg hyeste opplsning (720p / 1080p)! Gopro-kameraet er et par r gammelt, s kvaliteten er ikke optimal.

Travel buddies

Publisert 21.06.2015

Om ikke mange timeneer jeg og disse to jentene p vei til Berlin, og det blir s bra! Jeg er ikke helt ferdig med pakke enda, s m ned og pakke resten n. Men - jeg tar med bde speilrefleksen og gopro-kameraet, s det blir bde film og bilder. Satser p f oppdatert bloggen litt i lpet av sommeren, det er s koselig se tilbake p.

Et lite stykke frihet

Publisert 07.06.2015

Og p fredag hadde jeg den fineste rideturen p lenge, jeg hadde ingenting jeg skulle rekke s jeg hadde hele kvelden p meg, jeg red innover stier jeg aldri har lagt merke til, krysset bekker og klatret ned bratte dalsider med hesten p slep. Jeg la igjen tankene hjemme, eller kanskje jeg tok dem med meg, jeg vet ikke, men alt var helt stille og vinden og fuglene og prusting var det eneste jeg hrte. Jeg fikk kvister i ansiktet men det gjorde ingenting for det er snn det skal vre, og jeg red meg nesten bort, jeg ante ikke hvor jeg var men det gjorde heller ingenting for det var bare snu og ri tilbake. Jeg fant et kjempestort jorde, jeg red helt i utkanten og gjemte meg litt for en traktor. Videre fulgte jeg et elgtrkk helt til det ikke var mulig fortsette. Da snudde jeg, og til slutt kom vi tilbake til stallen slitne og sultne begge to, og jeg vet at jeg m ri denne turen flere ganger og finne enda flere stier.

Cactusqueen

Publisert 06.06.2015

For litt siden raidet jeg plantasjen for kaktusjord og plantet jeg om alle plantene mine, og se s fint det ble!!:

Jeg har forresten unnagjort 3 av 4 eksamener, og det er sommerferie om under to uker. Klager ikke!